senemtolga bilmiyorum bende anlamadım. En son 2 hafta önce gittim. Randevu onayı için vezneye paranı yatır gel dedi yine sekreter. Kadın doğuma gitmiştim oysaki. Eşim bağkur üzerinden sigorta yatırmıştı ondan olabilir mi? Eşime de sordum az önce bu durumu. Eşim abilerinin çalıştığı dükkanın vergi levhasını kendi üzerine almıştı evlenmeden yıllar önce. Abilerinde hacizlik falan var. Bu yüzden bana sigorta olmaz bağkur olur bende imkanımız olmadığı için yatıramıyorum devlete borçlu görünüyorum. Bu yüzden ücret alınıyor dedi. Doğum zamanı da sezeryanla yaptığım için o ay bağkur ücreti yatırdım sigorta var göründü o yüzden ücret alınmadı dedi. Dişlerimi aldırmak için gittiğimde yine vezneye para yatırmıştık iyi hatırlıyorum o ağrılı halimle kapıda beklemiştim