asellim_ Kızlar aranızda fetal doppler kullanan oldu mu? Gebelikte bebeğin kalp atışını dinleyebildiğiniz bir cihaz, almayı düşünüyorum da sizinde önerinizi almak istedim 🙋🏻♀️
atesvesu asellim_ ben acura marka aldım trendyoldan 16.haftadan beri net olarak duyuyorum kalp atışlarını şuan 21+6 haftaligim hareket hissetmedigim gün dinliyorum içim rahatlıyor Almak isterseniz link birakiyim https://ty.gl/fx914o34y4ko2
eveline asellim_ ben 15 haftalıkken aldım haftada bir dinliyordum, şu an 28 haftalığım hareketlerini az hissedersem dinliyorum hala öneririm en azından içinizi rahatlatıyor
ezgimom26 Ben aldım kullanıyorum . Şu an 29 haftalığım hareketlerini hissetmen önce her gün dinliyodum . Şu an arada bir dinliyorum
atesvesu asellim_ yok canım duyamazsin bende senin haftalarindayken duyamiyordum 16.haftadan itibaren net duyuyorum