Ozlemsvr canm Ben de öyleydim haftada bir kontrole gidiyordum 39 haftam da doktor üç günde bir çağırdı Doğurmadan bir gün önce yine randevum vardı gitmedim dedim ufak tefek ara ara sancılar vardı şimdi bu şekil gidersen Suni sancı verirler Ve zorlada olsa da doğrtular diye korktum gıtmedim ☺️ Bebeğimin hareketlerini takip ettim normaldİ ertesi gün doğum yaptım inşallah seninde öyle olur inşallah Rabbim kalbine göre verir