ikiprensesannesi___ Alya05 bende iyiyim teşekkür ederim çocukları biraz dışarı çıkardım onların peşinde dolanıyorum evde kalsam bu kadar yorulmazdım
Alya05 ikiprensesannesi___ kolay gelsin. Banada öyle oluyor dışarı çıkınca keşke evde kalsaydık pişmanlığı yükleniyor 🤣😂🤣
demirrleydi_ ikiprensesannesi___ uykular haram tam uyudu dedim kargo geldi bu sefer kızım da uyandı o yüzden uyku yok çok yazık ya biz analara her zorluğu bizi çekiyoz
ikiprensesannesi___ demirrleydi_ haket o babaları ne işe yarıyor gelip oturup baksınlar bebelerine ben şahsen gidip çalışmaya razıyım🤣(masa başı iş olsun ama) 😂
demirrleydi_ ikiprensesannesi___ ayy inan bende 😂 benim mesleğim var ama yapmamayı tercih ettim gerçi hemşireyim kız ben çocuk doğdu meslek kaldı eşim önceden akşam gelip bebeğe bakıyodu ama iki gündür hasta yaklaşıyor çocuğa herşey bana kaldı
ikiprensesannesi___ Alya05 valla onun için kendi kendime yasak verdim çikmiyorum bidaha gerek kalmadığı sürece yeter
ikiprensesannesi___ demirrleydi_ ya çok geçmiş olsun Allah şifa versin sana da kolay gelsin zor valla ya
Fatma_furkan1996 Kızlar çok fena gribim sürekli ateşleniyorum uykum geliyor halsiz düşüyorum bir türlü geçmiyor gerçekten acaba akşam acile mi gitsem serum takarlar mı acaba
demirrleydi_ Fatma_furkan1996 serum takarlar tabi durumunun ağır olduğunu söyle çoktandır hastasın sen