merve__12 arkadaşımın kizi ama daha bebek çok huysuz 😅🤣🤣🤣 ama tabi daha bebek değişir 🥰 bide bebekken iyi olanlar büyüyünce yaramaz oluyor benim kızım bebekken aglamazdi hiç dış cikarirken bile hiç huysuzlanmadi ama ne zaman yürümeye başladı tam bir inatçı sınırlı bişey oldu felaket bişey şuan 3 yaşında abbogg terör estiriyor 😅😅