rumeyyurmom aybalasmom yaaa maşallah maşallah darısı benim başıma inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin tez zamanda 🤲🏻🌸💖🤍
aybalasmom rumeyyurmom amin amiinnn. En yakın zamanda sağlıklar mutlu haberini paylaşırsın biz de okuruz💖🙏
tosbito rumeyyurmom bana da dr bunu yazdı ama kullanımını şöyle yazdı: reglin 2.fünü başlayarak 2,3,4,5,6.günlerinde kullanıcaksın. 5 günden fazla kullanmıycaksın dedi. Size farklı demişler niye öyle acaba
rumeyyurmom tosbito bu ilaç adetin 2. Veya 5. Günü başlanıyor zaten ve genellikle 5 günü başlatıyor doktorlar bende 5 gün içip bırakacağım yarın son zaten sonra 31 Aralık’ta gideceğim doktora muayene edip ona göre iğne yazacak
_merve35 tosbito kesinlikle katılıyorum adetin başında başlanan bi ilaç diğer türlü etkisinin göremezsiniz 5. Günü adeti bitenler var mantık olarak düşünürsek yani bence tekrar danışın yanlış kullanım yanlış sonuç verir
Edalptekn rumeyyurmom letu yazdı bana da ama sabah akşam iç dedi size de mi öyle d diler iki doz dimi bir günde
rumeyyurmom Edalptekn ben iğnemi oldum 6. Gündeyim beklemedeyim halen siz de mi çatlama iğnesi olacaksınız
Edalptekn rumeyyurmom sanırım evet doktorum günde iki kere iç 5. Ve 10. Günde kontrole gel dedi sonra iğne vurup aşılama yapacak sanırım
rumeyyurmom _merve35 bende 5. Günü başladım 5 gün içtim yumurtalarım gayet güzel büyümüştü 21 mm olmuşlardı
rumeyyurmom _merve35 yumurtalarımın büyüklüğünde herangi bi sıkıntı yoktu böyle söylemişse doktorumun bi bildiği vardır diye düşünüyorum buranın en iyi kadın doğumcularından biridir kendisi