rabiadmr21 Kızlar 31 haftalık hamileyim sabah iç çamaşırım baş parmağım boyutunda ıslanmıştı akşam da parmağımın yarısı kadar normal mi ilk gebeliğim ne yapacağımı bilmiyorum 🥺
biranneninyolculugu rabiadmr21 bende de oluyor. Bebeklerimiz artık vajinamıza baskı yaptığından akıntı artıyor. Su gelmeye başladı mı durmaz ve tutamazsınız. O şekilde ayırt etmeye çalışabilirsiniz
Mapiamapia rabiadmr21 bende 33 haftamdayim 2. Gebeliğim ilkindede bundada oluyor hatta ilkinde suyummu geliyor diye turnusol kağıdı ile test etmiştik kaçak yoktu terleme olabilir yada idrar kaçırması hapşırma öksürme vs oluyor ondan
eed21 Valla ben anlamadim bende ara ara sürekli ıslaklık oluyor. Neden bende tam çözemedim. Amma illa ki akintj vs oluyor. Sizde de öyle mi bilmiyorum. İcinuz rahat değilse mutlaka doktora başvurun
sunbloom123 rabiadmr21 bu haftalar çok müsait idrar kaçmasına bende de oluyor doktoruma sordum daha yeni onun için test yapabiliriz dedi ama bazen olabilir az bir şekilde gibi şeyler söledi bir sorun görmedi baktığında
sunbloom123 rabiadmr21 inşallah yoktur içini ferah tut canım rabbim sağlıkla kavuştursun bebişlerimize azcıkk kaldıı 🤲
rabiadmr21 sunbloom123 amin amin vaktinde sağlıkla kucağımıza alalım inşallah geçenlerde sancım oldu hastaneye yatırdılar diye korkuyorum sadece biraz 🥺
rabiadmr21 sunbloom123 sol kasığım ve belim adet sancısı gibi girip çıkıyordu ve bebeğim kendini toplayıp sertleşiyordu ama benim stresten oldu hep sakın stres yapmayın 🥺
sunbloom123 rabiadmr21 ayy sende çok dikkat et kendine hiçbişeyi stres yapmaya değmez şuan önceliğimiz minik bebişlerimiz 🌸