mrvtcskn herkes için durum aynı değil elbette benim kendimi hiç ama Hiç kasmadım çok rahattım zaten vajinal ultrason ile muayeneye vs alışığım. Kendini kasarsan acır dediler diye gevşek bıraktım ama canım acıdı ve çok rahatsız oldum. Doktorum nasılsın dedi dedim kötüyüm iyi hissetmedim. Elim kemiğe takıldı kemik aşağıda ve çok dar dedi. Normal doğuma pek uygun değilsin bebek geçerken takılabilir dedi kilosunu da düşününce. O yüzden zorunlu sezeryan oldum.
Yani kendini kasmazsan gerçekten acımaz ama benim gibi bi durumun varsa o darlığı ve kemiği sende rahatsız olup anlıyorsun zaten