Kızlar oğlum şuan 3 yaşında oğluma hamileliğimde yani ilk gebeliğim olduğu için çok acemiydim 4. Aya kadar miğde bulantılarım geçmedi çok kötü geçti sonrasında 1 ay kadar rahat ettim ve bir anda tansiyonlarım yükselmeye başladı ben eve yakın olsun diye yakında bir hastaneye ve aciline gidiyodum işte hiç bisey bilmemezlik böyle olsa gidermiyim sürekli tansiyonum yükselmeye başlayınca acile her gittiğim de idrar da protein kaçağı var preeklampsi dedikleri halde asla bir müdahale yapmayıp eve yolladılar en son gidişim de doktor hanım böyle ne olacak dediğim de onuda birdaha gelişinde konuşuruz dedi ve ben o günden sonra 3 gün tövbe yarabbi yatalak komada gibi 3 gün aynı koltukta hiç kalkamadan yattım yüzüm gözüm gözükmüyodu şişlikte tuvalete tutuna tutuna gidiyodum 41 numara terlik bile olmuyodu ayağıma en son annenin ısrarlarıyla hastaneye gittik ve o gece ameliyathaneye soktular ben tabi durumun bilincinde değilim gece bana tansiyon ilacı içirip sabah doktor odaya geldi çocuk içeri de sıkışmış suyun azalmış acil sezeryana almamız gerekiyor dedi bende kabul ettim 31+5 de doğumum oldu 1335 gram doğdu oğlum ve onu göremeden başka bir hastaneye sevkettiler 42 gün yolunu gözledik kalbi delik dediler gözleri görmüyor dediler nitekim 6. Ayına kadar gözleri hiç görmüyordu 2 seneye yakın göz doktoruna vs gittik velhasıl kelam doktor 2. Çocukta olabilir de olmayadabilir dedi benim gibi olup 2. Hamileliğide preeklampsi yüzünden erken doğum yapan varmı hem çok korkuyorum hemde 2. Bir evlat çok istiyoruz ben doğum yaptıktan sonra şöyle bi baktım da meğerse benim gibi olanların tansiyonunu kontrol edene kadar hastanede yatırıyorlarmış ilaç veriyorlarmış vs benimle dalga gecer gibi bir sonraki gelişinde konuşuruz dediler böyle olup da 2. Gebelik de doktora gittiğiniz de ne söylediniz doktora nasıl bir yol izlediniz merak ediyorum