Zeyzeyy- Kızlar bir anda oldu yürümeye çalışırken düştü ağzı kanadı kanaması durunca baktım dudak bağı kopmuş ağlamıyor emebiliyor hastaneye götürmem gerekiyor mu of bilen yardımcı olabilir mi
happyela Zeyzeyy- Evet tabiki götürün her ihtimale karşı bir şey olmaz diyemez kimse. İçiniz rahat eder en azından.
sibelipek3101 Zeyzeyy- kan durduysa sorun yok korkma dudağını kaldır bak o yer pijtilasir durur kanama zaten çoğu çocuk kendi yere dusuo kopartiuromis onu operasyonla kesiyoralr
duygumfoca Zeyzeyy- geçmiş olsun canım sence de doktora gitmen gerekmiyormu ? Burda tavsiye vs sorulmasını anlıyorum ama böyle acil durumlarda doktorluk olabilecek şeyleri gerekiyormu gerekmiyormu biz bilemeyiz 🥹
Cicilininkini Zeyzeyy- neyi bekliyorsun eminsen kesin götür ikilemdeysende kesin götür kimsen yoksa esine söyle ambulans cagır bilmiyorum suan beynim yandı o derece ama normal bi düşme kanama gibiyse gözlemle ki normal bişeyden bahsetmiyorsun önlemini al için rahat etsin
Asmel Zeyzeyy- götür delirdin mi? Gece bişey olsa çocuğa Allahım düşünmek bile istemiyorum al götür hemen