mizginsu 32+2 deyim. Mide ekşimesine çözüm bulan var mı. Ne yesem ekşime oluyor gaviskon içiyorum yarım saat sonra yine aynı. Bıktım Allah için önerisi olan varsa duacısıyım
Beyzanury1234 mizginsu süt salatalık sade soda tahin helvası muzda biraz bastırıyor etkilerini gördüm iki gebeliktede acı bol yağlı şeyler yeme yatmadan önce
Snmsu İlk başlarda yoğurtla geçiştiriyordum sonra maden suyunun çok faydasını gördüm ama sonlara yaklaştım artık o da fayda etmiyor Rennie duo şurup içiyorum anında kesiyor şükür
mizginsu Snmsu rennie uzun süreli kesiyor mu. Gaviskon içtiğimde en fazla yarım saat etki ediyor çünkü