Kızlar selam, 3 aydır ovulasyon ile deniyoruz.
Detaylı kan testi verdim 18 aralıkta beta hgc 2 çıktı, düzenli regli oluyorum hiç bir problemim yok, vitamin b12 düşük ve tsh 4.71 çıktı çok şaşırdım, yarın dahiliyeye randevu aldım, bu konuda hakkında bilginiz var ise yorumlarsanız çok mutlu olurum🌸