Aybuke5 Kızlar sabahları parmağım uyuşuyo ama sol elimin 3 parmağı neden böyle sizce aranızda olan var mı
Deletedmom308 Aybuke5 evet 32.haftadayım iki haftadır iki elim de uyuşuyo. Özellikle sabahları çok kötü oluyor. Gün içerisinde de uyuşuyor ara ara
Aybuke5 Deletedmom308 gün içerisinde olmuyo sadece sabahları uyandığım zaman bi 5-10 dakika içinde geçiyo sebebi nedir acaba bende 32+4 haftalığım
Deletedmom308 Aybuke5 30.haftadan sonra oluyomuş böyle uyuşmalar normal dediler. Benim sık sık oluyo şu an telefonu tutarken bile parmaklarım uyuşuyo
Mrvmht123 Cnm bnmde 30 haftalik felanken ayaklarim uyusuyordu sabah uyamdigimda ayak parmaklarim felc geçirmiş gbi oluyordu 3.5 dk düzelmiyordu corap giyeceğim zmnda öle idi saglik ocagi ebeye sorudm manden suyu ic dedi en az gunde 2 tane dedi öle yapıym sanirim artk ondan mi faydası var blmym ondan sonra yasamadim uyuşukluğu