nidaakboga Bebek maması olarak bebelac gold kullanan var mı? Aptamil için çok gaz sorunu yarattı diyen anneleri görmüştüm bebelacta aynı sorunu yaşayan var mı? Siz ne kullanıyorsunuz?
tahamommy nidaakboga hipp combiotic kullandım palm yağı var diye sma optiproya geçtim ama 9 gündür kakasını yapmadı 😢 hippten çok memnundum aslında palm yağını da araştırdım mama da güvenli yazıyor bilemedim
Herseydenbiktim nidaakboga Doğduktan 2inci gun sonra aptamil kullandık 3 ay oldu süt yerine mama veriyorum mecburen biz memnun kaldık şükür 🌸
bihtergokce nidaakboga ben aptamil kullandım aynen dediğin gibi gaz yaptı hem de 9. Ayda. Bebelac golda geçtim gaz yapmadı
Noyimommy tahamommy anne sütünde de palm yağının farklı bir versiyonu varmış benim bebeğim çok arada sırada içiyor o yüzden devam ettim açıkçası
ElifBD tahamommy bende bu yüzden Hipp bıraktım Sma benim bebeğim de çok gaz yaptı sancıdan uyuyamıyordu formu Hipp benziyor golden goat kullanıyorum memnunum formu daha katı ve doyurucu
tahamommy Noyimommy evet bende şimdi kaka sorunundan sonra araştırdım öyle yazıyor tekrar geri dönmek bebeği de kötü yapar mı karar veremedim 🥲
Noyimommy tahamommy o iyi geliyorsa onu kullanabilirsiniz ama içinize sinmiyorsa bir de sma comfort var gaz problemleri olan bebekler için onu da deneyebilirsiniz açıkçası ben işe başlayacağım o yüzden mama desteği ben eve yokken lazım olabilir o yüzden bi doktoruma danışıcam
annekiz6141 nidaakboga 1 yaşında zorunlu emzirmeyi bıraktık bebeğim onu icmedi asla bende sma kullandım 🥰
tahamommy ElifBD ay golden goattan da hiç memnun kalmadım ya aslında en temiz içerikli mama tekrar mı denesem acaba
ElifBD tahamommy ben arada Sma ya geçtim ama Hipp ve Sma formunu ve gaz sorunu sonrası golden goat hemen geri döndüm siz daha iyi bilirsiniz