nasminan Bu hastaneden hastaneye değişiyor..Aynı ilde olan bi hastanede eşimi kata daha almazlarken, diğer hastanede eşim her muayeneye girdi, refakatçi olarak girmedi ama durmasını sorun etmediler hep yanımda durdu, gostermelik gelip uyardılar üzerimde durmadılar. Odalar 2 kisilikti ama doğum yapan kişi çok yoğun değilse herkese tek kişilik oda verdiler. 48saat kaldik.Belden uyusturdular asla acımıyor merak etmeyin. Ben 3 gün önce sezaryen oldum.