ay_isigix Kızlar Eskişehir yunus Emre devlet hastanesi takipliyim hangi kadın doğumcuya gittiniz giden varsa hangisi daha iyi ben yeni yeni gitmeye başladım
[silindi] ay_isigix yunus Emre devlet hastanesinden hiç memnun kalmamıştım ben. Şehir hastanesine geçme imkanın varsa kıymet hanımı tavsiye ederim.
ay_isigix [silindi] ona çok iyi diyolar canım ama randevu bulamadım bir türlü ya başka hangisi iyi bilmiyorum azarlıyorlar hep
[silindi] ay_isigix evet gergin bir kadın bence. Şehir hastanesine kıymet hanıma geçtim sonra, takibimi kendisi yaptı. Kızım 38de makat gelişe döndü mecburi sezaryen oldum. Doğumumu da kendisi yaptırdı, güleryüzlü bir doktor ben ondan memnun kaldım
ay_isigix [silindi] oraya gitsem mi bilmiyorum ki bu perşembe 34 haftalık olucam bebek dönmediyse doktor ne der bilmiyorum detaylı ultrason doktoru dönmezse sezeryan planlarsın doktorla demişti ama ilkay hakkında şaşırdım şehir hastanesine de çok büyük diyolar ondan dolayı istemedim
[silindi] ay_isigix büyüklüğüyle istememenin bağlantısını çözemedim canım? Bir de şehir hastanesi daha steril geldi bana