Bir de bugün normalde regl olmam gereken bir gün sabah açık kahverengi bir akıntım vardı chatgbt bunun normal olduğunu eski kan olduğunu söylüyor yerleşmenin daha iyi olduğu için geldiğini söylüyor mu kızlar sizde fikir verir misiniz bir anda panik oldum