Betul29 Kızlar selam bebeğim bir aylık anne sütü ve mama ile ilerliyoruz. Böyle olanlar mamayı ne zaman kestiler acaba bir ay süt artması için çok mu geç ya da erken hiç bilgim yok. Böyle olanlar bilgi verirse sevinirim
maviportakal_ Betul29 valla biz 3.aydayız azalttık ama bitiremedik belki de yetiyor ben anlamayıp mama veriyorum bilmiyorum