meinbaby_ kaygılar korkular geçmeyecek gibi geliyor bana ya analık duygusu bu acaba 😕 bende çok korkuyorum sadece buraya yazılam postlar dan değil , durduk yere bir şey olursa diye arabayla kaza yaparsak yolda düşersem gibi gibi 😕 sonra diyorum böyle düşünüp negatif enerji yaymayayım