cyj Kızlar 20. Haftasında uçak yolculuğu yapan var mı? Bir sıkıntı yaşayanız oldu mu? Bu arada yol kısa mesafe 50 dk. Bir de X-Ray’dan geçtiniz mi?
cyj girlll ya zararlı olmadığını okudum her yerde. Doktorlarda zararlı olmadığını söylüyolar ama yine de merak ettim dikkat eden var mı diye :)
Leylalarr Geçtim bir çok kez uçak yolculuğu da yaptım.Bir sıkıntı olmadi şükür ama doktoruma danışarak yola ciktim bide x ray de zararlı radyasyon yok , yanda ki valizleri koyduğumuz cihaza yaklaşmayın yeter
cyj Leylalarr aa valizlerin olduğu o kısımdaki cihazın tehlikesini bilmiyordum teşekkür ederim. Evet xray’ın zararlı olmadığını duydum bende cok. O zaman gönül rahatlığıyla geçebilirim 😊🙏🏻