Meryemtmva Hanımlar kameralı telsiz alıp memnun kalanlar tavsiye vereblr mi brde evim dubleks oldugu için çekim alanı iyi olmalı
tugceyazici Hiç aklimda yoktu almak benimde evim dublex sonra arkadaş bimden kameralı almış 150 tlye bende gittim onu aldım bi denicem eğer faydasını görürsem daha iyi bişey alırım tabi dedigim gibi ben telsiz bile almayı düşünmüyordum
Meryemtmva tugceyazici Aslında bende düşünmüyordum ama bitane daha cocugum oldugu için bebegi her zaman yakınımda tutamam ve onun sesinden bebegi duyamam dye almak istiyorum brde inanın başka yerlere misafirlige gttiginizde cok işinize yarıyor 😊
Zehra5507 Meryemtmva https://www.e-bebek.com/motorola-mbp36s-dijital-bebek-kamerasi-p-mtr-mbp36s/?gclid=Cj0KCQjwjpjkBRDRARIsAKv-0O1RVEBxNCwObi--WJVLtS5YK_Gmbp_boWCTMW0BkP2rUajjqN_y7DAaAnqIEALw_wcB ben bu modeli kullanıyorum hala geceleri kullanıyoruz 4 yasında ama uzerini acıp acmadıgını kalkmadan kontrol edebiliyorum en guzeli de bebekken kamera sayesinde korkmadan banyo yapabilmek 😊