eminenur_metehan cnm 40 normal bi değer değil mi ben öyle biliyorum ama , bundan önceki gebeliğimde 2,5 da planlı serklaj yaptık şu an ki genelikte de yine 3 e düştüğü gibi yani 30 olduğunu gibi sürekli bakarız duruma göre serklajı planlarız dedi doktorum . Muhtemelen 16/17 yi bulur gibi duruyor . Bu arada ben hep perinatolojiye diyorum orda takipliyim daha güvenli geliyo bana 2 haftada bir kontrole gidiyorum şu an için kanama alanım devam etmiyor leke de yok iyiyim şükür. Serklaj ne kdr ileri zamanda yapılırsa Benm için o kdr iyi, ölçümlere göre karar vereceğiz bakalım önceki gebelikte ki dikiş de ilk iki gün Benm kanama devam etti sonra kesildi leke leke oldu sonra oda kesildi cnm puruluton da veriyordu doktor kendimi çok güvende hissediyordum o iğne ile birlikte . Şu anki iğnem progestan adı 50 Mg lik bi iğne . Ama fitilden çok daha etkili dedi . Öncesinde ben sabah akşam 200 lük progestan fitil kullanıyordum iğnenin mg si düşük ama 200 lük fitilden daha etkilidir dedi 2 güne bir oluyorum onu