eniseda Kabin boy bebek arabası arıyorum ama seçenekler arasında kararsız kaldım. Kullananlar tecrübesini paylaşabilir mi?
gebesbiranne eniseda kabin boy kraft magnum model aldım ben canım çok kullanışlı çok rahat tavsiye ederim
Noyimommy eniseda ben maxi cosi lara 2 kullanıyorum tek yön ama çok kullanışlı ve rahat açılıp kapanıyor pusetini de bi parça satın alarak oturtabiliyosunuz
Noyimommy eniseda ben pregoyu hiç araştırmadım hep maxi cosi istiyordum leona 2 ve kara 2 arasında kalmıştım benim aldığım dönem aralarında baya fiyat farkı vardı sadece çift yön diye o kadar para vermek istemedim açıkçası şuan gayet memnunum