mlkunal ilkinayzeynep ben oğlumda kestirmiştim bi sıkıntı olmadı şükür bu hamileliğimde de kestirmedim dedim böyle bi inanış var ama maalesef bebeğimi kaybettim
zfrnemos ilkinayzeynep bende kestırmek ıstıyorum asırı kırılgan ve asırı uzadı bakımı zor oluyo ama bu ınanıc yuzunden cevrem korkutuyo ıster ıstemez tedırgın oluyorum ama doktorum ınanma kestır yok oyle bısey dedı de ıste gelde anlat
bilgis ilkinayzeynep ben kestim iki hamilelikte de bir sorun olacağını düşünmüyorum her şey Allah’tan hurafe kesince ömür kısa olur diyorlar ne saçma yeter ki saçını ortaya atma çöpe atma ben gömmeyi tercih ettim
Nisa3434 ilkinayzeynep İlk hamileliğimde kestirmiştim bişey olmadı bunda kestirmedim hurafeden falan değil doğumdan sonra kendimi iyi hissetmek saçlarımı kestirip boyattırmak istediğim için bi nevi ödül 😁 Tabi hurafelerde insanın canını sıkmıyor değil o ayrı
Nisanmomy ilkinayzeynep ben kestirdim. Şu an çok rahatladım haftam ilerledikçe duş almak yoruyordu. Doğum sonrası da rahat ederim. Hurafelere inanmıyorum Allahın verdiği canı haşa kuaför mü alacak
ElifBD ilkinayzeynep ben batıl inançlara inanmıyorum hamileliğimde saçımı kestirdim Allah’ın izniyle de bişey olmadı. Neye inanılırsa o olur bence.
senaninn ilkinayzeynep ben üç dört kez kestirdim. hamileliğimde çok hızlı uzadı saçlarım kestirdikçe canlandı 🌸