Pazartesi sezaryen oldum, salı bandım değişti bir banyo hakkın var dendi perşembe banyo yaptım cuma doktorum bandı çıkardı batikon verdi 10 gün günde iki kere süreceksin dedi, 10 gün sonra da iz kremine başlayacaksın dedi. Yarı kırkın çıkana kadar haftada ikiden fazla yıkanma dedi. Senin bandın fazla kalmış gibi duruyor ama doktorların farklı tedavi planı vardır belki. Benim dikişim yapıştırma dikiş ilk sezaryenim de öyleydi aynı yerden yapmışlar