hilu Çoook kararsız kaldım.Desa’dan deri cüzdan alma fikrim var ama aşırı klasik mi kalır bilemiyorum.Nişanlıyken sweat almıştım
Busranur_mnts hilu 2 gün öncesinden aklımdaydı doğum doğum unutmuşum o gün olduğunu 🤣🤣 geçen sene pasta yapıp masa süslemiştim
hilu Busranur_mnts evet masa süslüyorlar eşlerine çok hosuma gidiyor onu yapicam da ek olarak bi sey düşünüyorum hediye
Busranur_mnts hilu vakit varsa ağzını arayın bi istediği bişey var mı aklında olan ya da ihtiyacı olan hoşuna gider
hilu girlll yok gitmiyor hiç.Bebişle takım olsunlar diye fener forması düşündüm ama fanatik de sayılmaz
hilu sibelipek3101 yürüyüş için nabiz vs ölçenlerden istiyor ama ondan da almak için beklediği bir marka var model cikaracakmis geçenlerde söylüyordu.Yoksa aklımdan geçti guzel fikir ama işte elendi direkt shsjs deri cüzdan fikri sizce kötü mü
sibelipek3101 hilu çok klasik b nim söylediğimde adımsayar bir bakabilrisin çok özelliği var ben 4 sene önce almıştım şuan da daha üst modelleri cikti
hilu girlll evet doğru son kararı onda verdim.Feneriumdan forma aldım aynısının minisetini de aldım hem tatlı manevi de olur diye . Teşekkür ederim