slaertgrl 2 yıldır 2. gebelik düşünüyoruz bu ay klomene başlattı doktor amh 1.50 tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
Busranur_mnts slaertgrl amh iyi gibi inşallah yumurtanız büyük gelişir güzelce 🥰 bende pcos vardı amh yüksekti baya klomenle gebelik oluştu
Busranur_mnts slaertgrl inşallah çabucak sonuç alırsın canım özel mi devlet mi klomende önemli olan Yumurta ve çatlama takibinin iyi yapılması
slaertgrl Busranur_mnts devlet aslında 1 gebeliğim olmamıstı tüp bebek dediler o ay hamile kakdım 2. Gebelik düşündüğümüzde böyle oldu
Busranur_mnts slaertgrl ben de devlete gittim doktorlar değişiyordu arada bazısı takibi iyi yapıyor bazısı b kere bakıp bekle diyordu hayırlısı olsun
slaertgrl Busranur_mnts ilk bakan doktor iyiydi ikinci bakan doktor sekreteri ilaçı yazdı ultrasona baktıktan sonra bana açıklama yapmadan hasta çagırdı
Busranur_mnts slaertgrl ben çam sakuraya gittim orda doktor muayene ediyordu ebeyw gidiyordun sonra o sana bilgi veriyordu ilaç yazıp ne kadar kullanacağını ne zaman geleceğini vs