Less58 işte anneliğin en zor yanı da bu
Hangine yanayım?🥹
Ahh analık ahhh
Güzel bacım evdekinin canı sağ Hamd olsun, evet çok zor ama bir şekilde idare edecek kişiler varsa işini gücünü bırakıp onun gönlünü etmeyle uğraşacak.
Sen şuanda karnındakini düşünmek zorundasın. Doktor ne derse de uygulamak zorundasın-zorundayız
Benimde 2 evladım var 3.de eli kulağında doğumum bugün yarınlık
Bende devamlı onları düşünüyorum nasıl olacak me yapacaklar bensiz diye ama düşündükçe de işin içinden çıkamıyorum