umransag ya birsey sorabilir miyim test atmistim ya sabah yine yaptim aynı şekilde cikti dünde o şekilde cikti test bozuk olma ihtimali var mı suan adetim biteli 3 hafta falan olacak varımdır sizce yerleşme tarzı kanama yaşamadım zaten herkeste olmuyormuş ama ağrılarım oluyor belimde ve kasıklarımda mide bulantılarım oluyor