Nurtuba4160 Cuma akşamı çatı muayenesi oldum o gece kanlı akıntı geldi sonra geçti az önce kıl gibi kanlı akıntı geldi acaba nişan mı
Deleted33000 Nurtuba4160 nişan olabilir tabi doğum haftarindasin kuzum benimde 39+5 TE akşamüstü nişan geldi o gece sabaha karşı doğurdum 39+6 da
bsrayksl2 Nurtuba4160 olabilir canım benim öğlen saatleri böyle olmuştu akşam sancım başlamıştı sağlıkla ve kolay bir doğumla kavuşursun inşallah bebeğine 🌸
Kubrakck40 Bende 39 oldum ama hiç bir belirti yok daha ve hareketleri önceye göre çok az sizdede öyle mi acaba