Arkadaşlar iyi akşamlar öncelikle burada hamilelik haberlerini görünce çok mutlu olduğumu belirtmek istiyorum Allah isteyen herkese nasip etsin. Biz yaklaşık 1.5 yıldır bunun imtihanını yaşıyoruz. Ben burada çok güzel haberler de paylaştım hamilelik ve cinsiyetlerini öğrenme haberlerimi mutluluğumu burada da paylaşmıştım ne yazıkki sonu gelmedi 4 aylık ve 7 aylık bebeklerimi kaybettim. Bir oğlum var 8 yaşında Allah ona güzel ömürler nasip etsin hep bi kardeşi olmasını istedi. Biz baktıracağımız her şeye baktırdık tüm testler vs yapıldı. O zorlu süreçlerden sonra geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu aydan da çok ümitliydik bazı belirtileri vardı bu nedenle adetime 3 gün var bugün bir hevesle beta baktırdık fakat 1.20 çıktı 😔 Artık kendimi çok yorulmuş sanki bir daha evlat sahibi olamayacakmış gibi hissediyorum istemsizce ağlıyorum. Hep mutlu olan anlarımı paylaşmıştım bugün de bu şekilde üzüntümü paylaşmak istedim belki benim gibi yaşayanlar vardır amacım kimseyi üzmek ya da ümitsizliğe itmek değil kesinlikle yanlış anlaşılsın istemem 😔