Neslinesli benim ilk 3 ay 3 kez kanamam oldu ve ben sadece 1. sini doktora söyledim.çünkü bende korktum ya bişey olduysa diye o psikolojiyi çok iyi biliyorum .çok şükür şuan 5. Ayımızın içindeyiz.ama senin gitmen gerek.çünkü insan korkuyo bişey çıkıcak diye ama bebek iyiyse bile rahat olamıyo çünkü bilmiyo bebeğin durumunu