Arkadaşlar ben bugün itibariyle 13. Haftalık oldum ve hiç kendimi hamile hissetmiyorum bulantı sancı ağrı sızı hepsi kayboldu normal mi sizce herhangi bir kanama leke vs de yok tecrübeliler ve benimle aynı zamanda hamile kalan annelerimiz sizinde düşüncelerinize ihtiyacım var :)