Normal hayatıma devam ettim. Saatlerce yatmadım hatta doktorum da yatmayı tavsiye etmedi. Günde 1 saat yürüyüş yaptım evdeki ev işlerime yine devam ettim sadece kendimi çok yormamaya ağır kaldırmamaya dikkat ettim onun haricinde normal hayatıma devam ettim. Çünkü evde oturdukça da insan hem darlanıyor hem stres oluyor ;)