Deri 2 sağlıksız gebeliğn var verebilirdi belki ama tabiki doktorun daha iyi biliyordur benim bir bos gebeliğim vardı hamileliği öğrendiğimzden beri kan sulandırıcı ilaç ağızdan progrstan vajinadan progestan verdi kullanıyorum bir bildiği vardır heralde bebişin görünmemesiki kafana takma sen dinlenmene bak canım daha cok erken nasılsa stresini anlayabiliyorum ama cok erken öyle düsün