İyi akşamlar kızlar. 6+1 haftalık hamileyim. Mide bulantısı, halsizlik baş dönmesi dışında inanılmaz bir şişkinlik hissediyorum aç olduğum halde 2 lokma zor yiyorum şişkinlik ve gaz hissinden nefesim daralıyor resmen. 2. Gebeliğim ilkinde bulantı dışında bi şikayetim olmuyordu o yüzden şuan zorluyor beni. Bu şekilde olması normalmi sizce. Bişeyler yediğim anda yatmak istiyorum resmen vücudumu taşıyamıyorum. Varsa önerileriniz çok sevinirim ✨