esraern Kızlar regle 9 gün var ama belirtilerim var test yaptım yok ama var gibi anlayadim 
anneyim01 esraern baktım kıl gbi görünür görünmez seklde var gbi ama Siz gene de 2 gün arayla test yapın Reğl olmazsanız İnşAllah pozitife döner 🤲🏻🌸
Busranur_mnts esraern qdet gününü bekleyin daha 9 gün varmış kanda da çıkmayabişir eğer varsa ilk çocuk denemesiyse kendinizi strese sokmayın 5 6 Ay bi akışına bırakın
Sensedim esraern prodoktorsa çıkartıyor öyle daha belirgin olupta kan verip sıfır çıkan oldu banada iki kere öyle silik çizgi çıkardı güvenmeyin ona daha çok erken zaten hiç Bi testte çıkmaz bekleyin
esraern anneyim01 peki kan versem olur mu kuzucum ilk deneme sayilir panik atak tuttu beni çıkar mı ki kanda
anneyim01 esraern çıkmaz canm Testin koyulaşmasına bak Gebelik varsa Zaten gidersin verirsin Adetine 1 gün kala yada gecince ☺️ güzel haberler al cnm
esraern Sensedim evet kuzum prodoctor sabırsızlıgim işle ilgili tüm haklarımi kaybedebilirim bu yüzden aslında biraz panik yaptım bu hafta şirket ihbar verecek öncesi raporlarsam varsa haklarım olacak
kavalakurabiyesi esraern regle 9 gün kala yapılan test doğru değil çok erken 2-3 gün kala yapılmalı gerrkesiz stres yüklemesi
melike_165 @esraern bu kadar sürede çıkması imkansız 3 4 gün kala bir daha deneyin bazen yalancı pozitif çıkıyor reglime 5 gün kala pozitif görmüştüm ama kanda negatifti o yüzden bekleyin biraz daha
42havvanur esraern ben adetime 10 gun kala idrar testiyle öğrendim 2 gun arayla test yaptim telefonla resim cektigimde belli olmaya basladiginda gittim kan verdim😍
acelyasen esraern üzmek istemem ama benim 5 tane testim de bu şekilde çıktı dün adet oldum yani yok kan verirseniz anca sonuç öğrenirsiniz