Mummybaby meraba canım bilkentte 3 hafta tedavi gördüm bazen tek oda bazen çift kişilik odalardı 30 ağustos da doğuma alındım eşim bekleme yeri oluyor giriş katta ailem falan hep orada beklediler ameliyattan çıkınca beni odaya aldılar sonra eşimi aradılar ilk tektim sonra yanıma birisi gelmişti benim ameliyat biraz riskli geçince 3. Kata aldılar 1,5 gün 3. Katta kaldım sonra diğer 1,5 gün de 7. Katta tek kişilik odada kaldım ilgi alaka mükemmeldi özel hastaneden farksızdı benim için ameliyathanedeki doktorlar hepsi mükemmeldiler beni sakinleştirdiler anne edasıyla sarıldılar öptüler falan bebeğim erken doğdu küveze girdi ben hastane den genel anlamda çok memnundum