2li taramaya girdim sonuç iyi dediler normal dediler 3lü testte ise sonuç 400lerde eğer 2li test normal çıkmasaydı bu riskli sayılırdı dedi.Haftaya bir test yapacaz amniyo dedi sanırım bir kaç testin var dedi ben korkunca biraz ilgisi yok bunlar başka test sen geçtin dawnsendromu testini başarıyla dedi.İnternetten bakıyorum amniyo testi riskli durumda sıvı alınması yazıyor doktor ben korkunca mı söylemedi acaba 1hafta tedirgin olmamam için korkuyorum 3 lü test sonrası girilen testler nedir ve niye yapılıyor biliyor musunuz.Bir de 1 hafta sonraya anca yapabiliyoruz çünkü kota dolu dedi