betultrn1 sevgili anne adayı , bende yıllardır sigara kullanan birisiydim . Benim için vazgeçilmez olduğunu düşündüğüm bir alışkanlıktı her zaman bir işimi bitirir sigara içip öyle devam ederdim . Dur Bi sigara içelim bir sigara içeyim sonra yaparım vs hep böyleydi. Hatta çok düşünürdüm Allahım hamile kalırsam ne olacak nasıl bırakıcam diye . Neyse ben hamile kalmışım hatta öğrenene kadar( ilk 3 4 hafta ) sigara içmişim . Ama teste görür görmez yok dedim ben içimicem çünkü bir can taşıyorum. Bu bebeği isteyerek dünyaya getiricez ve sırf benim vazgeçilmez olduğunu düşündüğüm bir zevk yüzünden ona zarar gelmesi doğru değil şuan 13. Haftadayım çok şükür bir tane bile içmedim içmem. Allahıma şükür ki içime o soğuma hissini verdi. Rabbım sana da en kısa sürede bu hissiyatı versin inşallah