annebali0 Kızlar sat 26 Kasım ama hep 5 6 gün geriye atar yıllardır dün test yaptım negatif ama regl olacakmışım gibi ama gelen giden yok yumurtlama dönemi korunmadım nimo marka gebelik testi yaptım olsaydı çıkarmıydı ? Yani negatif görüp pozitif dönen varmı
Busranur_mnts annebali0 gebelik henüz yeniyse beta yükselmemişse testte çıkmayabilir ama varken yok göstermez eğer adet olmazsanız 2 3 gün sonra yine test yapın
annebali0 Busranur_mnts regl sancım var ama bir türlü olamadım bu test yanlış sonuc verıyor diye duydum oyuzden kafamda kaldı
Busranur_mnts annebali0 yalancı pozitif çıkabilir bazen ama yalancı negatif olmuyor canım testler varsa var gösterir
Busranur_mnts annebali0 geç döllenme olmuş olsa testte kanda faşan çok geç çıksr gecikmeden 10 15 gün sonra öğrenen bile var şimdilik sende gebelik yok görünüyor 3 4 güne adet olmazsan yine test yap bence
pembelotus annebali0 nimo çok güvenilir mi marka değil bana pozitif sonuç vermişti ama hamile çıkmamıştım awox testi öneririm