mertrugs 2. Kez tuvaletim geldi gittim idrarımı yaptım leke falan gelmedi çok şükür doktorumun numarası var sordum acile falan gitme normal böyle kanamalar acile gidersen alttan muayne yaparlar ben bunu önermiyorum cuma günü randevun var zaten bu dönemde bu lekelenmeler normal korkma dedi içim rahatladı