Merhaba kızlar ben hamileliğimi 64 hcg değerimle öğrendim aile hekimim normalde 5.1 olması gereken gebeliğin çok düşük değerde dedi ya kimyasal yada dış gebelik dedi bir daha kan verdiğimde 184′e çıktı bugün gene kan testi verdim ve 464 çıktı sizce dış gebelik olabilir mi yada geç döllenme olmuş olabilir mi ama benim kendi hesaplarıma göre de 3+1 olarak gözüküyor şu an kafam çok karışık bana yardımcı olur musunuz?