[silindi] ksuna33 yavaş yavaş al bence sonra hepsi birden zor olur maddi olarak ben nerdeyse bitirdim bi dolap kaldı onu da bir iki aya almak istiyorum 👍
Gulnar44 [silindi] bende hele hic bisey almamisim 2 nisan nasip olursa detayliya randevum var nasip olursa ondan sonra almayi dusunuyorum yavas yavas inşallah
[silindi] Humeyra14 arabayı aldım banyo seti beşiği kıyafet çok almadım hatta hiç almadım büyüyorlar zaten ama zıbın aldım çok tayt bide. Elime para geçtikçe tek tek aldım çok abartmaya gerek yok bence bazen bakıyorum liste yazıyorlar okurken yoruluyorum 😂😂😂
[silindi] Gulnar44 ben 23+1 deyim 2 haftadır başladım aldım bitti hatta detaylıdan sonra yavaş yavaş 2 3 bişey bile alsan doğuma kadae herşeyi tamam olur 👌
Humeyra14 [silindi] bende arabayı aldım çantasını aldım hastane çıkışı aldım küvetini normallerden mi aldınız yoksa katlanabilirden mi birde beşiği anne yanımı yoksa park yatak mı aldınız?
Cihanberk 22-3 bizde, durumlar iyi sadece iki gündür göğsümde aci hissediyorum sizde de oldu mu kızlar, acaba süt kanalları mı açılıyor bebeğim gramı 2 gün önce 486 gramdı
nilosum Cihanberk aynıyız seninle canım 12 temmuz demi doğum tarihin benim kız 565 gram 😍 iri bişey olcak galiba 🤣
[silindi] Humeyra14 küvet plastik setlerden aldım katlanmıyor. Beşikte park yatak gibi büyük almadım daha küçüğü istediğim yere taşıyabiliyorum çok rahat kullanımı 2 3 yaşına kadar kullanılır kaldırıp bidaha çocuk olduğunda yine kullanılır 👍