Sabialiquliyeva ben bir ay önce 10 haftalıkken yaşadım. Pembe su gibi bir kanama oldu. Acile gittim bebeğin durumu iyiydi. Bir gece hastanede kaldım. Progestan hap başlattılar hala içiyorum. Bir aydır evde yatıyordum(tuvalet-duş harici hareket yok) düşük riskinden dolayı. Ama kanama alanı geçmiş şimdi herşey yolunda. Sizde panik yapmayın güzel düşünün ama acile gidin mutlaka bebeğe baktıklarında içiniz rahatlar