buket13021312 Kızlar doktor ikiz gebelik in progestan verdi vajinal yoldan bunu tam olarak nasıl koyucaz dalga geçmiyorum yanlış anlamayın hapını içtim vajinal olarak ilk defa kullancam ilişkiye girdiğimiz yere mi koyuyoruz bunu bilen varsa söyleyebilir mi
orhismommmmmm buket13021312 evet aşkım bende kullanıyorum vajinaya koyuyorsun 1 saat ayağa ve tuvalete kalkma o rahımı koruyor güçlendırıyo
buket13021312 Havin49_ 14. Haftadan sonra rahimin uzun kalması için kısalık istenmiyor kaçıncı haftadasınız
lol Havin49_ bnde ikiz geleyim tüp bebekle transferden beri kullanıyorum yani 3 4 haftalıkken başladım 19 haftaya girecem hala devam ediyorum 30 Aralık da randevum var bakalım devam mı bırakacakmıym
buket13021312 Havin49_ benimde doğal yolla kendiliğinden oldu ama bu erlen doğumu önlüyormuş hatta 2 tane koy dedi bana
mertrugs buket13021312 evet o dediğiniz yerden koyuyorsunuz sırt üstü yatın elleriniz temiz şekilde itin ileriye doğru sonrada kalkmayın en az 30 dk…. Benimde ikiz inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Kaç haftalıksınız
buket13021312 mertrugs benim 15 suan sizin kaç bir de doktor 2 tane koy dedi sizin kaç tane koyuyosunuz
Havin49_ buket13021312 bilmiyorum Cnm çok hastaneye farklı doktorlar gitirm vermedi bana gerek yok dedi
mertrugs buket13021312 ben 9+5 im şimdi başından beri 2 tane kullanıyorum her akşam yatmadan önce 2 tane.
Fuunndaaa buket13021312 bende ikiz bebek bekliyorum bende kullanıyorum günde 3 kere vajinaya koyuyorsunuz 15 dakika kadar uzanın evdeyseniz işte vs olursanız yaptıktan sonra oturun bi süre sabit olarak benim doktorum öyle söylemişti 27 haftalık olduk halende kullanıyoruz
mertrugs buket13021312 aynı anda arka arkaya koyuyorum ben sonra hiç ayağa kalkmıyorum ama ayağa. Birde kuru itmek Zor olur gitmezse elinizi yıkıyorsunuz ya ıslakken koyun daha rahat oluyor