Sevim1902 lidya_15 evet baya uzun sürdü gebelik olcagını sanmıyorum çünkü adet sonrası rahim filmi çekildim .12.gün ultrsnda baktı doktorum
Sevim1902 lidya_15 inşallah gebelik olur🤲yarın yine ovülasyon ypcam.gebelik olsa hsg de belli olurdu ya
Deletedmom_878 Sevim1902 ben hiç yapmadım da okuduğum kadarıyla t kısmının diğerinden daha koyu olması gerekiyor bence bugun yada yarın pikniğe olur diye düşünüyorum
Deletedmom_878 Sevim1902 evet 13 de de var 18 de de acaba 13 de döllenme oldu ondan dolayı mı test yaptınız mı ?
Deletedmom_878 Sevim1902 bilmiyorum ki valla çok karışık ovülasyon ben hiç yapmadım okuduğum kadarıyla belki 2 sefer yumurtladınız öyle de olabilir mi?
lidya_15 Sevim1902 bende sana testimi attım canım gördüğün gibi silikleşmesi lazım senin hep pik aslında markamızda aynı 🤷🏼♀️
lidya_15 Sevim1902 o marka 2 tane gebelik testi hediyeside yolluyor aslında size umut vermek istemem ama burda böyle ovülasyonda pik görüp gebelik olduğunu öğrenenler oldu 🤷🏼♀️ İnşallah güzel haberler alırsın kuzum 💕
Sevim1902 lidya_15 bana 1 tane gelmiş geçen ay denedim elimde yok şuan .olsada çıkmaz ki 13. Gün pikse daha 6. Gün geçmiş oluyor