Benim doğal ikiz gebelik var 30 + 6 haftalık gerçekten çok zor geçiyor benim için sağ yatınca sola dönemiyorum sola yatınca sağa dönemiyorum fazla kilo da almadım ama karnım çok büyüdü ev işleri falan nefes nefese yani Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben de çok korkuyorum kuvöze girerler diye bir tane oğlum var o da girmişti ama bir hafta tek kalmıştı yanında hastanede olmama rağmen çok zordu şimdi ikizlerim girerse oğlum nasıl olacak onu da düşünüyorum ama en iyisi stres yapmamak inşallah zamanlarında gelirler yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek