damla6565 teşekkür ediyorum ama sizin üslubunuzla arkadaşın üslübu aynı değil size zaten kötü birşey söylemiyorum. Bu arada bu stres yapılmicak birşey değil yapmıyorum diyen yalan söylüyordur. İkinci olarak benim ne zaman test yaptığım kimseyi ilgilendirmeseydi soruya evet veya hayır şeklinde açıklama yapılarak cevap verilip geçilirdi. Demekki herkesi ilgilendiriyor :) ben bir soru sordum sadece o soruya cevap verilmesi gerektiğini düşünüyorum neden kan verdiğimi açıklama zorunluluğum olduğunu da düşünmüyorum. Siz zaten erken olduğunu söyleyip geçmişsiniz bu cevapları da genel olarak söylüyorum soruyu sorarken açıklayıcı olmamı istemişsiniz 2 gün önce şu şu nedenden kan verdim vs diye açıklama yapmam şart mı sizce Dpo 10 da negatif sonra pozitife dönen oldu mu demişim soru çok basit aslında :)