YagmurDaskn bakma eşim ben de kayınvalidem de istemiyoruz aslında ama eşimin adı da mesela dedesinin adı her ne kadar demese de işte istiyor gönlü onu belli ediyor artık gönül kırıklığı olmasın diye olacak napalım☺️ Hepimiz zaten ikinci ismi kullanırız 🙈😂